dinsdag, november 29, 2022

Helpdesk: social selling

0
Social media bieden een uitgelezen kans om (potentiële) klanten te bereiken en vast te houden. Dat is ook in een oververhitte woningmarkt geen overbodige luxe. Hoe moeten woningmakelaars dit aanpakken?

Persoonlijk of telefonisch contact met makelaar nog altijd populairst onder woningzoekenden

0
Persoonlijk of telefonisch contact zijn nog altijd de populairste communicatiemiddelen onder woningzoekers. Dat blijkt uit onderzoek van GetApp.

Online biedlogboek per 1 juli beschikbaar, branche komt met klachtenmeldpunt

0
NVM, VBO en Vastgoedpro voeren op 1 juli een digitaal biedlogboek in. Aangesloten makelaars geven hiermee inzicht in het biedingsproces. Ook komt er vanuit de branche een meldpunt voor klachten.
Funda-certificaten

Medewerkers vertrekken in hoog tempo bij Funda

0
Bij Funda is een uittocht van personeel gaande. In het afgelopen half jaar vertrokken 28 medewerkers, schrijft NRC. Oud-werknemers geven aan dat dit komt door een gebrek aan toekomstperspectief.

Marketingmix: dit levert het jouw makelaarskantoor op

0
Als makelaar weet je als geen ander hoe belangrijk marketing is voor je bedrijf. Met marketing kun je jouw naamsbekendheid vergroten, sneller woningen verkopen en je bedrijf laten groeien.