Naam
Woonaccent Makelaars

Opgericht in
1999

Aantal aangesloten deelnemers (kantoren)
34

Werkt
Landelijk (Woonaccent Makelaars is onderdeel van de Rotero groep)

Franchisenemers moeten aan deze eisen voldoen
NVM-lidmaatschap

Franchisenemers zijn verplicht om
De financiële verplichtingen: 
Entreefee: € 20.000,-
Maandelijkse bijdrage: een percentage van de omzet uit woningmakelaardij (degressief naargelang de omzet groeit; van 7% naar 2%). 
Contractperiode: 5 jaar

Gebruik van uniforme huisstijl, kantoorautomatiseringspakket en standaard workflow. Bovendien zijn er periodiek verplichte formuletrainingen.

Dit krijgen de deelnemers ervoor terug
Directe ondersteuning op marketing-, management- en automatiseringsgebied. Een vooruitstrevende en kwalitatieve dienstverlening wordt tastbaar en inzichtelijk gemaakt door de consument inzicht te geven in de dienstverlening via een digitaal klantdossier.

Hoe handhaaft de moederorganisatie de kwaliteit?
Woonaccent Makelaars werken mee aan onderzoeken naar de kwaliteit van de eigen dienstverlening via een continue klanttevredenheidsonderzoek. Kwaliteitsbewaking wordt ook uitgevoerd via jaarlijkse mystery visits. Bovendien zijn er periodiek verplichte trainingen.

Waarom moeten franchisenemers juist voor uw organisatie kiezen, wat levert het op?
Woonaccent Nederland ondersteunt op marketing-, management- en automatiseringsgebied. Woonaccent Makelaars zijn ambitieuze, veelal startende, ondernemers die een bovengemiddeld rendement behalen. Deze positie blijft ook de komende jaren behouden door voor deze franchisenemers een nieuw flexibel businessmodel te ontwikkelen.

Waarom moeten consumenten juist voor deze franchiseorganisatie kiezen?
Woonaccent Makelaars bieden de consument een kwalitatief hoogwaardige en flexibele dienstverlening die past bij de huidige en toekomstige consumenteneisen. Met een overzichtelijk stappenplan kan de consument zijn of haar woning verkopen en kopen op zijn eigen wijze.

Waarin wilt u zich onderscheiden van andere ketens?
Professionele ondersteuning vanuit Woonaccent Nederland op het gebied van marketing, management en automatisering. Via landelijke marktbewerking, digitalisering van de diensten en een invulling van de informatie en netwerkfunctie treedt Woonaccent Nederland op als een professionele formuleorganisatie. Bovendien heeft Woonaccent Makelaars heeft een onderscheidend en opvallend imago en een unieke diensteninvulling.

Wat zijn uw toekomstambities?
Groei naar 60 – 70 vestigingen in 2010.

Uw visie op de toekomst van de makelaardij?
Heviger concurrentie, zowel binnen full-service als in het doe-het-zelf segment. Meerdere financials zullen hun dienstverlening uitbreiden richting de makelaardij. Maar ook makelaars gaan hun dienstverlening uitbreiden. Een beperkt aantal merken zal uiteindelijk de markt domineren.

Hoe wilt u daarop inspelen?
Verbreding van de dienstverlening, introductie nieuw en flexibel businessmodel, focus op digitalisering.

Website
www.woonaccent.nl

Naam
Woonaccent Makelaars

Opgericht in
1999

Aantal aangesloten deelnemers (kantoren)
34

Werkt
Landelijk (Woonaccent Makelaars is onderdeel van de Rotero groep)

Franchisenemers moeten aan deze eisen voldoen
NVM-lidmaatschap

Franchisenemers zijn verplicht om
De financiële verplichtingen: 
Entreefee: € 20.000,-
Maandelijkse bijdrage: een percentage van de omzet uit woningmakelaardij (degressief naargelang de omzet groeit; van 7% naar 2%). 
Contractperiode: 5 jaar

Gebruik van uniforme huisstijl, kantoorautomatiseringspakket en standaard workflow. Bovendien zijn er periodiek verplichte formuletrainingen.

Dit krijgen de deelnemers ervoor terug
Directe ondersteuning op marketing-, management- en automatiseringsgebied. Een vooruitstrevende en kwalitatieve dienstverlening wordt tastbaar en inzichtelijk gemaakt door de consument inzicht te geven in de dienstverlening via een digitaal klantdossier.

Hoe handhaaft de moederorganisatie de kwaliteit?
Woonaccent Makelaars werken mee aan onderzoeken naar de kwaliteit van de eigen dienstverlening via een continue klanttevredenheidsonderzoek. Kwaliteitsbewaking wordt ook uitgevoerd via jaarlijkse mystery visits. Bovendien zijn er periodiek verplichte trainingen.

Waarom moeten franchisenemers juist voor uw organisatie kiezen, wat levert het op?
Woonaccent Nederland ondersteunt op marketing-, management- en automatiseringsgebied. Woonaccent Makelaars zijn ambitieuze, veelal startende, ondernemers die een bovengemiddeld rendement behalen. Deze positie blijft ook de komende jaren behouden door voor deze franchisenemers een nieuw flexibel businessmodel te ontwikkelen.

Waarom moeten consumenten juist voor deze franchiseorganisatie kiezen?
Woonaccent Makelaars bieden de consument een kwalitatief hoogwaardige en flexibele dienstverlening die past bij de huidige en toekomstige consumenteneisen. Met een overzichtelijk stappenplan kan de consument zijn of haar woning verkopen en kopen op zijn eigen wijze.

Waarin wilt u zich onderscheiden van andere ketens?
Professionele ondersteuning vanuit Woonaccent Nederland op het gebied van marketing, management en automatisering. Via landelijke marktbewerking, digitalisering van de diensten en een invulling van de informatie en netwerkfunctie treedt Woonaccent Nederland op als een professionele formuleorganisatie. Bovendien heeft Woonaccent Makelaars heeft een onderscheidend en opvallend imago en een unieke diensteninvulling.

Wat zijn uw toekomstambities?
Groei naar 60 – 70 vestigingen in 2010.

Uw visie op de toekomst van de makelaardij?
Heviger concurrentie, zowel binnen full-service als in het doe-het-zelf segment. Meerdere financials zullen hun dienstverlening uitbreiden richting de makelaardij. Maar ook makelaars gaan hun dienstverlening uitbreiden. Een beperkt aantal merken zal uiteindelijk de markt domineren.

Hoe wilt u daarop inspelen?
Verbreding van de dienstverlening, introductie nieuw en flexibel businessmodel, focus op digitalisering.

Website
www.woonaccent.nl