ada9a09acea936d776a6f55c82778c43_L

Kuub Makelaars in Goes doet het nét even anders dan zijn collega’s, en is daarom een van de best verkopende makelaars in Zeeland. Zijn meest recente succesactie? Een Fiat 500 cadeau bij de aankoop van een woon-werkpand.

Kuub Makelaars in Goes doet het nét even anders dan zijn collega’s, en is daarom een van de best verkopende makelaars in Zeeland. Zijn meest recente succesactie? Een Fiat 500 cadeau bij de aankoop van een woon-werkpand.

De actie is nog geen drie dagen oud maar mag nu al succesvol heten, vindt Collin Hoondert van Kuub Makelaars. De makelaar geeft bij drie woon-werkpanden in Goes een Fiat 500 weg. De auto kan ook nog bestickerd worden, als de koper dat wil. Voorwaarde om aanspraak te maken op de auto is wel dat de vraagprijs geboden wordt, maar onderhandelen over kortingen en afzien van de auto is ook mogelijk. De campagne duurt drie maanden en is afgelopen weekend gestart.

Social media
Collin Hoondert is verheugd over de eerste reacties. “De media pakken het goed op. Op Twitter gaat de actie als een lopend vuurtje. De sociale media doen hun werk bij deze actie. De statistieken van afgelopen weekend op Funda zijn goed. Veel mensen hebben de panden al bekeken, en de reacties zijn erg positief.” Kopers zijn er nog niet, maar de makelaars hebben al wel gesproken met verschillende geïnteresseerde ondernemers, onder wie een schoonheidsspecialiste, een reclameman en een kapper.

Beste verkopers?
Kuub Makelaars is een van de beste verkopende makelaars van Zeeland. Volgens Hoondert is dat omdat hun acties net even anders zijn dan andere. Ze maken gebruik van eyecatchers. De Fiat 500 prijkt nu ook op de foto’s op Funda, voor de herkenning. Ze reden al eerder rond met een bakfiets voor bezichtigingen, organiseren jaarlijks een startersmanifestatie en ze plaatsen graag uitdagende teksten op panden. Zo hing op een van hun te koop staande huizen de tekst “Als je me wilt hebben, ben je van mij”.

Maak van een zwakte een sterkte
Hoondert geeft aan dat een van de panden die ze met de autoactie aanbieden aan een relatief drukke weg ligt. “Veel mensen vallen daar over. Wij hebben geprobeerd om van die zwakte een sterkte te maken”. Als straks de bestickerde Fiat voor de deur staat, zullen veel passerende mensen hun reclame-uiting lezen. En dat levert de ondernemer weer meer klanten op.