Alle digitale manieren om de aandacht op woningen te vestigen zijn niet meer weg te denken in de makelaardij. Maar daarnaast spelen de offline blikvangers bij het betreffende object natuurlijk ook nog altijd een grote rol: van makelaarsbord tot raceauto.
Alle digitale manieren om de aandacht op woningen te vestigen zijn niet meer weg te denken in de makelaardij. Maar daarnaast spelen de offline blikvangers bij het betreffende object natuurlijk ook nog altijd een grote rol: van makelaarsbord tot raceauto.
Voor de verkoop van een exclusieve villa in Zandvoort speelt makelaarskantoor Engel & Völkers in op de terugkeer van de Formule 1 in deze plaats. Barbara van der Grijp. “Sinds de aankondiging dat de Formule 1 Grand Prix in 2020 voor het eerst in 35 jaar weer in Zandvoort zal plaatsvinden, bemerken wij een grote belangstelling van vooral buitenlandse investeerders. De verwachting is dat de huizenprijzen aan het einde van het jaar met tien procent zullen zijn gestegen.”
Op de foto’s van de villa laat Engel & Völkers een raceauto (zie foto Engel & Völkers Kennemerland) figureren, net als in de video over het object, waarin de voertaal uiteraard Engels is.
Diverse soorten makelaarsborden
Voor wie een iets minder exclusief aanbod heeft, kunnen goede makelaarsborden natuurlijk ook prima dienst doen om de aandacht op een pand te vestigen. Daarvoor zijn bedrijven te vinden die makelaarsborden drukken in allerlei modellen en varianten, zoals tuinborden, raamposters en V-borden.
Raamlettering
Allround Makelaardij in Waalwijk heeft gekozen voor raamlettering, vertelt Joris Paijmans. “Het is een offline tool, maar het kijkt gezellig weg en het staat uitnodigend voor potentiële kopers. Daarnaast heb ik het in de makelaardij nog niet gezien en valt het in positieve zin op.”
Deze makelaardij nam een marketingbureau in de arm om een verkoopplan 2019 op te stellen.
Lees er meer over in de digitale editie 6 van Vastgoed, die op 11 juli verschijnt!