Vastgoed Actueel Hypotheeknl

Op 8 oktober is Hypotheek.nl gelanceerd. Dit initiatief van de Holland Hypotheek Groep, vooral bekend van Van Bruggen Adviesgroep, biedt digitaal hypotheekadvies. Het klantcontact loopt via video, Whatsapp, telefoon en mail.

Op 8 oktober is Hypotheek.nl gelanceerd. Dit initiatief van de Holland Hypotheek Groep, vooral bekend van Van Bruggen Adviesgroep, biedt digitaal hypotheekadvies. Het klantcontact loopt via video, Whatsapp, telefoon en mail.

Hypotheek.nl is gebouwd vanuit de constatering dat het merendeel van de consumenten onzeker is en gemak zoekt als het over hypotheken gaat, aldus de initiatiefnemers in een persbericht. Zij maken gebruik van teams, bestaand uit een Hypotheekexpert voor het advies en een Persoonlijk Hypotheekassistent voor al het regelwerk.

Beste van twee werelden

Tegelijkertijd helpt digitalisering om het gemak voor klanten te verbeteren en de dienstverlening voordelig te houden, licht directeur Paul van der Meijs toe. “Persoonlijke aandacht en gemak staan bij ons centraal, digitalisering zetten we in waar dat kan. We combineren daarmee het beste van twee werelden. Wij geloven onverkort in de toegevoegde waarde van een betrokken en deskundig adviseur.” 

In de toekomst ook offline

Hoewel de onderneming de komende maanden alleen online zichtbaar zal zijn, zullen in de toekomst offline media worden ingezet om merkbekendheid en -voorkeur te bouwen. “Voordat we gaan werken aan offline zichtbaarheid is onze eerste opdracht om mensen, systemen en processen perfect op elkaar ingespeeld te krijgen. Dat moet een eerste groep enthousiaste klanten opleveren”, aldus Van der Meijs.

Bron: Holland Hypotheek Groep