1. Neem de tijd
Neem de tijd voor het opstellen van een personeelsadvertentie. Met een personeelsadvertentie laat je tenslotte zien wie je bent, welke uitstraling je bedrijf heeft en het kan de algemene bekendheid van je makelaarsbedrijf vergroten.
2. Professionele vormgeving
Voorkom fouten en lever een logo aan met de juiste (hoge) resolutie. Informeer wat de kosten voor vormgeving zijn. Deze relatief kleine investering levert je een professioneel opgemaakte personeelsadvertentie op.
3. De juiste toon
Kies de toon of voice: wordt de sollicitant met je/jij of u aangesproken in de advertentie? Dit is afhankelijk van het type organisatie en de soort vacature.
4. Basiselementen
Een personeelsadvertentie moet een aantal basiselementen bevatten:
- Functiebenaming
- Functiebeschrijving
- Functie-eisen
- Wat biedt je?
- Profiel van de organisatie
- Hoe solliciteren?
- Meer informatie
Bron: Vastgoed