Vastgoed actueel - Aegon

De campagne ‘Waanzin Woning’ van Aegon, probeert mensen ervan bewust te maken dat ze niet moeten meegaan met de gekte op de woningmarkt. Hiervoor worden video en blogs ingezet, ontwikkeld door Lijm Amsterdam. Dat schrijft MarketingTribune op haar website.

De campagne ‘Waanzin Woning’ van Aegon, probeert mensen ervan bewust te maken dat ze niet moeten meegaan met de gekte op de woningmarkt. Hiervoor worden video en blogs ingezet, ontwikkeld door Lijm Amsterdam. Dat schrijft MarketingTribune op haar website.

Behalve de blogs en de video-content is ook een campagne-website ontwikkeld met stappenplannen en checklists voor een nieuw huis.

In de hypotheekcampagne ‘Waanzin Woning’ is een jong stel met een verborgen camera gefilmd om te bekijken hoe ver ze gaan bij de aankoop van een huis. Op die manier wil Aegon de kijker een spiegel voorhouden. De boodschap is vrij helder: laat u niet gek maken in deze waanzin op de woningmarkt.

Adviseur

De campagne ‘Waanzin Woning’ loopt tot eind december 2018 en maakt onderdeel uit van een bredere hypotheekcampagne van Aegon. De verzekeraar wil consumenten meegeven hun hoofd koel te houden in deze oververhitte woningmarkt en contact op te nemen met een adviseur.

Bron: MarketingTribune